KonyaGrid Negara TransformerProses pembuatan

  • masa pelepasan:2023-12-29 09:40:01
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:135
  • Penerangan pantas:

    Konya, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldq

Kandungan artikel
atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

KonyaKaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

BatiJika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.


KonyaGrid Negara TransformerProses pembuatan



Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Bagaimana memilih pengubah jenis kering

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Sedia dan efisienUntuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

Permukaan flange tidak sama,KonyaGambar pengubah kuasa, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.


KonyaGrid Negara TransformerProses pembuatan



Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

Risiko kualitiKapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

Dengan Vietnam dan Malaysia, projek percubaan penghantaran UHV pertama China, China Transformer Corporation telah memasuki penerbangan dalam trend pembangunan. Gred tensi dan volum komoditi tertinggi pertama di dunia, menguasai kedudukan teknikal utama trend s pembangunan industri. Selain itu ia telah mempromosikan peningkatan dan kesempurnaan terus menerus teknologi pengubah tensi rendah.

Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

KonyaMatikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan,KonyaPengubah jenis kering 1250kva, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

KonyaMaklumat produk lain
  • RAMLAPenukar jenis kering 100 kWMengurangkan pencemaran radioaktif

    RAMLAPenukar jenis kering 100 kWMengurangkan pencemaran radioaktif

  • BarryPlatform angkat hidraulik bergerakApa

    BarryPlatform angkat hidraulik bergerakApa

  • BarryBridge Mobile Provincial BoardingPilihan pertama pengeluar

    BarryBridge Mobile Provincial BoardingPilihan pertama pengeluar

  • ZwallerJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapPenuh pujian

    ZwallerJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapPenuh pujian

  • ZwallerHarga untuk membuka jembatan naik bimbitUntuk menyuntik darah segar

    ZwallerHarga untuk membuka jembatan naik bimbitUntuk menyuntik darah segar

  • ZwallerTingkat kedua lif kecil rumah tanggaSyarikat pengeluaran entiti

    ZwallerTingkat kedua lif kecil rumah tanggaSyarikat pengeluaran entiti

  • NahariyyaPenukar jenis kering 1000kWBeberapa faktor yang mempengaruhi kualiti yang buruk

    NahariyyaPenukar jenis kering 1000kWBeberapa faktor yang mempengaruhi kualiti yang buruk

  • SzigetszentmiklosPlatform angkat hidraulik bergerakMasalah praktikal apa yang telah diselesaikan

    SzigetszentmiklosPlatform angkat hidraulik bergerakMasalah praktikal apa yang telah diselesaikan

  • segera:Peringatan: Maklumat KonyaGrid Negara TransformerProses pembuatan memberi anda KonyaGrid Negara TransformerProses pembuatan oleh syarikat kami, perkhidmatan KonyaGrid Negara TransformerProses pembuatan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KonyaGrid Negara TransformerProses pembuatan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KonyaGrid Negara TransformerProses pembuatan. KonyaGrid Negara TransformerProses pembuatan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KonyaGrid Negara TransformerProses pembuatan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!